Svar på era frågor!

Allt bra?

Så bra det kan vara i dessa förhållanden.

Hur länge har du bloggat?

I ett och ett halvt år kanske. Jag hade dock en annan blogg tidigare.

Varför bloggar du?

För att få uttrycka mig som jag vill och ibland för att få prata ut. Även behöver man då och då folk som ser vad man menar och försöker säga.

Gör du dina designer själv?

Japp

Favorit låt just nu?

Om jag måste välja blir det antagligen, Teenage Dream eller PiñaColada Boy.

Vad tycker du om Justin bieber?

Ja vad ska man säga? Finns det överhuvudtaget något att säga om honom som alla skulle godkänna. Hans utséende är väl helt ok, men när det kommer till sången vet jag inte vad jag ska tycka. Helt okej coola låtar ialla fall, fast nu har det blivit så att det är bara uttråkande att höra baby baby tex.





Här var frågestunden klar för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0