Mitt liv 2010 i bilder

Jaha, dags och lägga upp bilder från 2010. Vilket år det har varit. Både bra och dåligt. Har upplevt mycket, bra och oförglömliga stunder samt mitt livs största tragedi! But u know, life must go on! 2011 MÅSTE bli MITT år!





Den härliga SKRIBAN. Kommer alltid att minnas <3






Det var här vi sov i vår trädgårdsstuga då det endast var +5 grader ute...






Den härliga musikfestivalen på Åland, vi var där i 3-4 dagar. Bland de bästa dagarna i mitt liv.






Det var halloween tema i skolan. Jag är utklädd till Mrs. Evil. Snygg va?


 



Forneldarnas natt. Då var det kul :)






Miiu och jag. Vi hade otroligt kul de där dagarna...checka mitt stora face






Min, Telluuz och Iltziz trampolin show! Den bästa i världen :D






Vi hade fotografering i vårvärmen, jag är cool eller vad?




Sen finns det ju otroligt fler minnen, MMX, Teaterresan, The shopping trip och ännu mer.


Fast detta år vart bra har det också hänt det mest tragiska som någons hänt mig. Det var när en mycket viktigt person till mig, som funnits hela mitt liv gick bort i höstas...R.I.P.


Life goes on, jag hoppas på ett härligt 2011! :)))

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - DAGENS BLOGG PÅGÅR

Hejsan va med i Dagens blogg på min blogg det är bara att kommentera jag är med i dagens blogg inlägget om du skriver det i ett annat inlägg så kommer det inte gillas.

Tävlingen avslutas på Måndag den 3/1



http://josefingard.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-tills-pa-mandag.html#comment



Gott Nytt år!!

2010-12-31 @ 22:35:03
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0