Julklappar jag fick!

Godmorgon! Javisst jag blev nog helt nöjd med mina julklappar, trots allt var det en helt okej jul ändå. Min kamera failade så det blir inga bilder på min julklappar, får bara berätta dom istället.

Jag fick:

Muminmuggar
Lilla my sovdräckt
Massor av godis
Filmer (bla. SATC 2)
Böcker (bla. om stil och shopping)
Presentkort till sko- och klädaffärer
Underkläder
Handväsksparaply
Lotter
Kattkalender
Handkräm och Lipgloss
Nomination bit
Kattprydnader
En kattstämpel
Prenumeration på tidningen CHIC



Kommer antagligen att få lite till julklappar eftersom vi har släktmiddag i morgon och nästa vecka kommer det några andra typer på besök från sollentuna :D


Men somsagt är nog helt nöjd med det jag fick. Måste dock byta ut underkläderna jag fik eftersom de var för stora. Och btw. jag vann lite pengar på lotterna jag fick...




Det betyder GOD JUL på franska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0