Första numret av CHIC

Jag är lite sur nu. Har inget och göra. Min kompis vi hade 'kind of' bestämt att vi skulle ses med hade stuckigt iväg till någon annan. Fatta att man blir sur? Så jätte roligt, sitta hemma! Men jag får väl ringa senare till henne senare då, eller vah?

Men joo. Idag fick jag hem första numret av CHIC. Alltså jag fick en CHIC prenumeration till juklapp och här kom första numret. Till gladare nu! Det stod massa bra grejjor i tidningen. Bra tips till nästa veckas shopping maraton. Shop til you drop! Mitt motto kanske? Jag ska nog ta och läsa hela tidningen grundligt igenom och plocka på mig alla tips och så ska jag läsa lite i shopping tips boken jag också fick i julklapp :)

En sak har jag redan hunnit snappa upp och det är att jag ska defenitivt köpa mig en...


KAVAJ/BLAZER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0