Dagens vardag

Hej, kom precis hem från skolan. Vi har haft husligekonomi och druckit glögg til bullarna. Nu blir det av att plugga för stora muggar. Ska öva till både finska och matte provet ända till jag ska på skriba träff. Där står det glass p schemat och gamla bilder och minnen som ska delas. Kul nog. Men, pluggande...snälllaa! Kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån ;)

Juu, det här blev mer ett inlägg om mina funderingar joo...btw hittade jag byxor som jag vill ha. Fina va?



Slate Woven Hareem Trousers






Som avslut får ni några citat från skriban hehehehehe....

- Två dyngdrakar va ute och flög när den ena krashade...men det gjorde inget för hans pappa ägde en korvkiosk...


- Vad vägs om regnbågslandet? Nääh, det låter som ett barnkalas...Nu vet jag! temat är påsarosa!

-Valspråket! Vaaaoooaaad gööööeeeääär duuuuuö?



HAHHAHHAHAH, I WANT BACK TO THE SKRIBA!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0