Dagens planer

Yeeyee, idag har jag faktiskt ganska bråttom egentligen. Jag gillar då jag har mycket och göra, för jag har haft det ganska slappt hittils. Först ska jag och hälsa på till våra bekanta från sthlm till deras mormor så jag måste pulsa genom snön till dem och sen senare blir det film-wii-singstar kväll hos Emem med massa andra härliga typer, yeyyeee! Som tur behöver jag inte gå dit, det ligger så långt borta. Jag får åka med Lotte dit istället, stort tack btw!

Det är faktiskt jag som ska ta med filmer dit. Hahaha, typ bara jag som har filmer de vill se på. Vi gillar och se på galna tokiga (barnsliga) saker såå, jag får se vad det blir. Ialla fall ville de se 'livet enligt rosa - movie' och sen tar jag nog med 'en ö i havet' och 'fucking åmål', även kanske nån annan.

Men men, ska ta och slappa och data på morgonen innan det bär iväg.


Ni är bäst, mina läsare!
Zeez









Kommentarer
Postat av: felicia

låter kul :)

2010-12-29 @ 17:06:57
URL: http://fubzie.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l

hejhej! allt bra idag? :)

2010-12-29 @ 17:42:38
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0