Dagens bästa

Hejzan! Kom för ett tag sen hem och nu sitter jag och ser på dolda liv. Ha just ätit mat och nu lite godis till efterrätt, mummsigt. Ha ännu massor kvar och göra ikväll, fixa för imoron, duscha, pynta och lite sånt.
Men men, till ämnet. Var till en av mina bästa kompisar och vi hade lite kul och försökte vara som teinin med hesa dialekt. Sen kom hennes brorsa och gjord så han me.

Konversation:

Jag - Liksaaam
Hon - Assa sådääää ti hööge
Han - Vadååå lahjakortti liksaaaam
Jag- Pårikteeet!
Hon - Assa va ä de pårikteeet?


Fatta va kul hehe :D Okej det kanske låter lite tråkigt men det var pårikigt väldigt LoL!



 


Kommentarer
Postat av: Karianne :)

hahah :) god jul <3

2010-12-22 @ 00:26:28
URL: http://taiogkar.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0