Skriba minnen

Sitter här och tänker över skriba-lägret! Det var verkligen ett minne för livet. Vi hade det rikitgt bäst där och det var skit roligt där. Alla ni som har det framför er...njut av skriban...
Skriban varade i 11 dagar och de 11 dagarna var bland de roligaste jag upplevt. Vi snackade till sent på natten och skrattade. Jag min kompis smög en sen kväll ti gossarna och sa gonatt till dem, de bara skrattade och sa gonatt ti oss också.

På dagarna var de chilliga lektioner och annors spelade vi volleyboll, hörde på musik och dansade, spelade kort, hade lägerbål eller nåt annat skoj. ÅÅÅ, ibland längar jag dit såå mycke, det var bara för roligt där. Bland de roligaste var det då Emmzii å jag snackade vid matborde och de två gossarna brevid oss lyssnade intresserat och försökte härma oss...ja skrattade ihjäl mig varje gång.

O, ja, de roliga ledarna, vi hade tjejsnack med en av tjej-ledarna en dag och så berättade vi vitser med en av kill-ledarna, jag skrattade åt mina egan vitser så jag fick ont i magen nästan ;D


But...lift goes on!!!





Hahahah, vi  här våra händer på skriban me några av mina kompisar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0