Shoppat i stockholm

Jaaa, det var ett litet tag sen jag kom hem från Stockholm och där shoppades det massor ialla fall jag gjorde det!
Det gick också åt en massa pengar för mig så nu är jag helt pank =) Anyway jag gjorde många fina klädinköp där och det var verkligen jätte kul och vara på visit till sthlm, träffa lite släktingar, shoppa loss, äta gott och chilla på vårt fin fina hotell mitt i stockholm nära till allt =)



Tänkte visa för er här vad jag köpte första dagen vi var där :) Hahahahhaa, låt oss säga... shoppat i stockholm del 1!



1.




2.




3.




4.





1. Tighta stuprörs jeansleggins - Lindex

2. Vit Paris - Perfumeur topp - Cubus

3. Svart trikoo-kjol - GinaTricot

4. Vit och svart tröja med rosett - H&M







Fortsättning följer innom kort...;)



Kommentarer
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Himla snyggt linne :)

2010-08-14 @ 18:32:46
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: zaida

håller med, linnet är grymt snyggt !

2010-08-15 @ 09:29:14
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0