Fixning på G

Tjaba! Nu vankas det utgång för mig. Ska ta och fixa mig bara såhär snabbt, nån enkel frisyr och lite enkelt smink. Måste ha vattenfast mascara i alla fall eftersom vi ska & simma så =)
Dessutom måste jag städa lite såhär snabbt, annaras blir det ingen veckopeng :(((( Skiiit också! Okej det hjälper inte att marra, nu är det bara att sätta igång.



Slänger här snabbt in en bild på sminket jag ska använda idag




See You Parfym

Max Factor Mascara

Hydracolor Läppbalsam

Rimmel London Concealer

Maybelline Foundation







See yaa! =D


Kommentarer
Postat av: aye

Hello^^

Var gärna med och tävla om 3 biobiljetter i min blogg<3 Det enda du behöver göra är att kommentera länken där nere och säga att du är med. Lycka till! http://ayeland.devote.se/blogs/5623845/taevling---vinn-3-biobiljetter.htm#WriteComment

//Ayeland.devote.se

2010-08-16 @ 12:59:24
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0