Dagens planer

Gomorron på er! Har inte så mycket extrema planer för idag, jag ska ut på stan och drisha med cessi å emmy och nu snart till min bästis. Vi kommer å sitta vid facebook eller så drar vi ut nånstans, vet inte ännu =)
Nu ska jag ta och fixa till mig och sen chilla lite innan jag drar iväg! Bloggar mera senare, seees!




Märkte just att profilbilden har laddat upp sig, va bra att de funkade =) Om ni undrar vad vilden föreställer är det från skriba-lägret (som jag kommer och berätta mera om senare) då maria lekte lite paparazzi me min cam. Fråga mig inte vad jag gör på bilden för det vet jag inte själv heller...här får ni en närmare titt på bilden ;D



Men uuusch va jag e ful utan smink på den där på bilden...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0