Chill + film + pizza

Kom just hem efter att ha tillbringa den sista sommarlovs dagen på stranden med min kompisar. Vi hade verkligen toppen kul, vi hoppade, simmade, dök, solade och avslutade med glass på stan.

Nu resten av kvällen blir det chill med familjen, vi ska se den nya "alice in the wonderland" och så ska vi äta pizza! (smaskigt) =D
Å, jag måste lite ta och laga mig i ordning för imoron *första skoldan efter sommarlovet*! Tvätta håret, fixa fram morgondagens outfit och lite sånt. Men nu sticker jag för att ta ut pizzan ur ugnen. Seeees <333








Hahaha, den här liknar faktiskt mycket på vår pizza :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken härlig dag! Och gooood pizza haah!

2010-08-16 @ 18:40:00
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0